zaterdag 26 april 2008

Heel langzaam...

Beste visite,

Heel langzaam kruip ik uit het diepe 'zonnesteek'-dal. Wat een ellende. Dat gebeurd me niet nog een keer. Dus op naar de Bijenkorf voor zonnebril en bijpassende hoed. 'En passant' zag ik dit leuke balletpakje en ik voelde me goed dus ik dacht 'ik probeert het even uit. Kijken of de naad in het kruis goed meerekt.
Net als Mies heb ik een poes met veel haar en dat heeft ruimte nodig. Mijn poes is een echte 'Brazilian Wax', een zeldzaam soort reuzen poes uit de Amazone. Adele is dol op haar en knipt/scheert hem regelmatig bij.

Met de naad was niets mis maar de kleur vloekte nogal met m'n nieuwe nagellak dus heb ik het pakje niet gekocht. Verder was ik verheugd dat mijn handstand-spagaat niet te lijden heeft gehad van mijn bed liggen.

Groeten,

Lenny

PS
Imca, proficiat met je lintje meid. Als voorzitter van en namens de club 'BN'ers met een lintje' nodig ik je uit lid te worden van onze club. Volgende jaarvergadering direct na de jaarlijkse lintjes regen in mijn suite.

Geen opmerkingen: