woensdag 2 april 2008

F-I-T-naaien

FITnaaien (Frans Is Torture)

Molenaar ontmaskerd... al jaren blijken zijn jurken "Made in China" te zijn en werken naaisters als slaven aan lopende banden in te kleine zweetkamertjes onder kunstlicht en zonder verse lucht. Als ze klaagden over de hitte werden ze gedwongen tot een nog vreselijker baantje; onderwater strijken!!
'Om af te koelen' zogenaamd maar het was gewoon een wrede vorm van monddood maken. Onder water praten gaat nu eenmaal moeilijk. Hoeveel strijksters dit het leven heeft gekost wordt nog onderzocht maar boze tongen beweren nu al dat het dragen van bont heilig is vergeleken bij hhet dragen van een echte 'made in China' Molenaar. Naar nu bekend geworden is werd echt lastige naaisters stelselmatig het zwijgen voorgoed opgelegd dmv het krijgen van wat genoemd wordt 'de schaar'....


Ik belde meteen mijn goede vriendin Hillary C op. Zij kreeg het nieuws op een podium ingefluisterd en aangezien ze net haar favoriete gele Molenaar jasje aan had, schrok ze zich rot. Als haar tegenstander Barrack Osama hier lucht van zou krijgen zou ze een verloren strijd strijden. Als een echte vakvrouw zwaaide ze enthousiast door terwijl een medewerkster ongezien het Molenaar label uit haar nek verwijderde.

Ook een echte vakvrouw is Mies, die haar rol als 'under-cover'agente doorspeelde, ook nĂ  dat de ontmaskering van Frans een feit was. Het is aan haar kordate en moedige 'under cover' optreden te danken dat 'Frans-de schaar-Molenaar' ontmaskerd is. Hulde aan Mies!!

Lenny

3 opmerkingen:

MIES B zei

Lieve Lenny,

Bedankt voor je fijne woorden. Het doet me goed. Ik vind het fijn dat ik, als oude showgirl, mijn steentje kon bijdragen aan de ontmaskering van deze nepmodekoning. We hebben al te lang in zijn duivels creaties rond gelopen.

Len, ik hoorde van Patty B. dat je naar adem stond te happen tijdens je laatste optreden. Zelf zeg je vaak: "maar ja, maar ja...ik moet ondertussen nog even dit of dat"

Let goed op jezelf...

Groet,
Mies.

MIES B zei

Hallo Lenny,

Jammer dat je de pop niet kopen kon. Er is echt een run op geweest. Hoe is het met de visite afgelopen. Heb je het druk gehad? Je maakte vanmiddag een nogal verwarde indruk op me. Heeft het FIT-naai gebeuren zo'n indruk op je achter gelaten of is het de paranormale wereld waar je zo mee bezig bent?

Groet,
Mies.

MIES B zei

Lieve Lenny,

Tot vanavond in de studio.

Groet,
Mies