dinsdag 29 april 2008

PERSBERICHT

In navolging van andere BN'ers als Mies en Conny Breukhoven (beter bekend als Vanessa) brengt nu ook Nederlands bekendste 'Troubadour' een eigen poppen-lijn uit. Voor Lenny Khoer gaat hiermee een lang gekoesterde wens in vervulling.

Lenny zelf zegt: "Als BN'er zonder eigen pop (of lintje ) hoor je er tegenwoordig niet meer bij. Het ongekende succes van de Mies-poppen (altijd uitverkocht als ik in de winkel kom) zette mij aan het denken. Het moest natuurlijk wel een klasse popje worden want om net als de onverkoopbare Vanessa-pop in de "2 halen, 1 betalen" grabbelbak te eindigen, daar pas ik voor. Ik was daarom zeer verheugd dat kunstenaresse Ans Markus het popje wilde ontwerpen. Daarbij wilde ik iets doen aan mijn wat duffe huismuts-imago. Het aanbod van 'Victoria's Secret' om een Lenny's Lingerie-lijn te ontwerpen kwam precies op het juiste moment. Ik ben heel tevreden met het uiteindelijke resultaat: Spicy, Sexy en toch Stijlvol. "


Kunstenaresse Ans Markus, ontwerpster van de pop vertelt: "Ik volg Lenny's carrière al vanaf het begin. 'De Troubadour' en 'Visite ' hebben de zelfde klasse als mijn schilderijen. Ik vond het daarom een eer de pop te mogen ontwerpen. Lenny heeft zelf model gestaan in mijn atelier. Slechts op een paar punten heb ik iets met de maten gesmokkeld, in Lenny's voordeel uiteraard. "

Lenny weer: "Ik heb de poppen uitgeprobeerd op de dagelijkse stroom visite in mijn suite. Ze konden er niet met hun handen van afblijven en ik wist, dit wordt een succes. Aangezien ik mijn vele moslima-fans niet voor het hoofd wilde stoten is er ook een 'burka'versie van het popje uitgebracht, compleet met hoofddoekjes en al. Op deze manier hoop ik 'burka-minnend' Nederland happy te houden maar spreek tevens mijn afgrijnzen uit over de 'burka '-aanslag op de aanleun villa van Mies. Mijn gedachten zijn bij haar en een gratis pop met mini-gitaar en microfoon op standaard is onderweg.

------------------

Vanaf morgen verkrijgbaar,exclusief in de Bijenkorf.

Lenny signeert:
Bijenkorf Amsterdam, woensdag 30 April, 1000=1100uur,inclusief optreden.
Bijenkorf Den Haag, donderdag 1 Mei, 1400=1500uur
Bijenkorf Eindhoven, vrijdag 2 Mei, 1900=2000uur (koopavond)
Bijenkorf Amsterdam, zaterdag 3 Mei, 1400=1500uur

2 opmerkingen:

dick zei

Meid!! wat heerlijk jij ook al een eigen pop! nu heb ik mijn vriendinnen altijd bij me.

Ik denk dat ik zelf ook maar eens een pop op de markt ga brengen, met allemaal verschillende(grote)brillen, lijkt me enig!

Als het van je mag ga ik ook jou burka poppen gebruiken voor mij/onze nieuwe zaterdagavondshow.

ik hoop dat mies snel weer uit de nesten is, maar meer hierover morgen op mijn eigen blog, maar ik kan je vertellen..... het is geen pretig nieuws, het enige goede is, dat ze niet thuis was op het moment dat de aanslag op haar huis werd gepleegd......word vervolgd!

Succes met je drukke signeer werkzaamheden!

Dikke kus lous

MIES B zei

lieve Lenny,

Wat goed van je dat je met je eigen poppen-lijn bent begonnen. Het zal je geen windeieren leggen.

Zoals je weet ben ik momenteel dakloos maar logeer bij Jose.
Meid wat een drama.

Ik hoop je bij 1 van je signeersessies te ontmoeten.

Groet,
Mies