zondag 30 maart 2008

Kantje boord

Aan mijn visite,

Nou nou nou, dat was schrikken vanochtend. Ik had nog zo in m'n agenda staan 'ZOMERTIJD' maar toch ben ik het vergeten. Met als gevolg dat mijn klokje thuis tikte zoals nergens anders. Met het oog op onze China reis en de grote afstanden daar ben ik begonnen met het halen van mijn vliegbrevet. Ik wil zo ie zo even de Chinese muur zien en wellicht ook een uitstapje maken naar Tibet.




Dus ik meld mij vanochtend aan de lesbalie van Rotterdam Airport en ga nietsvermoedend de lucht in. Alles verloopt prima en ik vraag 'clearence for landing' aan. 'Het is druk' denk ik als ik een landingstijd van 1100 uur krijg terwijl het dan pas even voor 10 is. Dus doe ik keurig een 'holding pattern' en draai een uur lang rondjes tot het tijd is om te landen. Dit is erg saai dus zet ik de boordradio uit en zet een bandje Chinese les op om de tijd te doden... nou, toen ik aankwam voor mijn landing doodde de tijd bijna mij!! Bij landing moest ik ineens scherp links om een ander toestel te vermijden en raakte van de baan.
Gelukkig liep alles met een sisser af en heb ik het overleefd. Wel is Rotterdam Airport enige tijd gesloten geweest en liepen vluchten van Transavia vertraging op. Eventuele fan van mij die daar aan boord zaten bied ik hierbij mijn excuses aan.

Tja, wellicht dat ik iets teveel hooi op m'n gouden vorkje neem de laatste tijd. De constante stroom visite, ,m'n theatertour (40 jaar verliefd), de China reis, Chinese les, vliegles, de stamppot bar, de overname van het programma van Char... het houdt niet op!! En nu wil Mies ook nog een naaidorp openen in China. Frans Molenaar "Made in China"?? of is dat dan voor de afgeleide, goedkope V&D collectie? De eerste gala jurk is een knaller in tijdloos oranje/rood, dezelfde kleuren als mijn tijdloze 'troubadour jurk', alleen ietsje sjieker "maar ja, maar ja, maar ja", de mijne is geen Molenaar hè...

Liefs,
Lenny

2 opmerkingen:

MIES B zei

Lieve Lenny,

Meid, wat heb je het druk de laatste tijd. Let je goed op met die vlieglessen van je. Je bent ook niet meer zo piep!

Ik neem aan dat je al vernomen hebt dat Frans Molenaar en oplichter is. Jij was niet de enige die de jurk nogal op jouw jurk vond lijken. Ik heb alle banden met hem verbroken. Dat heeft nogal wat voeten in de aarde gehad!

Weet jij een bestemming voor 6700 paar schoenen voor de rijpere vrouw?

Groet,
Mies B.

MIES B zei

Hoi Lenny,

Een paar schoenen maat 36 komt je kant op. De rest stuur ik stuur ik naar Lous in Afrika. Kan ze lekker uitdelen daar.

Groet,
Mies B.