donderdag 13 maart 2008

Andere BN'er Blogs

Zoals jullie weten is mijn vriendin Lous momenteel in Kaapstad voor opnames bij de SABBC. De VISTITE van mijn blog'suite' kan nu direct doorklikken in de kolom hier rechts naast.

"LAATSTE NIEUWS" : Lous gespot aan een tafel, romantisch sushi voerend aan... ja, aan wie Lous??

Mies B. (Gooische vrouw 'pur sang) ken ik weliswaar niet persoonlijk maar wel van tv. Altijd al een fan geweest sinds de opening van 'het dorp' en helemaal sinds haar programma 'in de hoofdrol' (jammer genoeg hield het op voordat ik aan de beurt was). Maar misschien komt het er nu nog van want... Mies werkt aan een "TV COMEBACK"!! Daarover lees je meer op haar eigen blog waarvan ook de link hiernaast.

Tot zover de BN'er Blogs.

Lenny

1 opmerking:

MIES B zei

Lieve Lenny,

Bedankt voor de reclame op je blog. Het voelt goed zoals je over me schrijft.

Groet,
Mies

ps:
De burgemeester van Schubbenkuttenveen vroeg me de nieuwe Wereldwinkel te openen. Helaas heb ik daar momenteel geen tijd voor. Misschien iets voor jou?