donderdag 13 maart 2008

Nog meer 'come backs'

Nog meer come backs lees ik vandaag. Wat bezielt iedereen toch, is de lente aanstaande en krijgt iedereen de kriebels??
En in Carré nog al!! Teren op oude hits vind ik 'not done' en eigenlijk gekkenwerk... maar ja, 't is wel voor 't goede doel.


Het Goede Doel gaat weer optreden

Uitgegeven: 13 maart 2008 09:32

AMSTERDAM - Henk Westbroek en Henk Temmink gaan na jaren weer optreden. De nederpopformatie Het Goede Doel, die vooral in de jaren tachtig erg populair was, staat vanaf 4 april in zalen en op muziekfestivals. In november begint een landelijke theatertournee van Henk en Henk in Koninklijk Theater Carré, maakte hun management donderdag bekend. De tournee zal in februari eindigen in Utrecht.

Het Goede Doel is bezig met een nieuwe cd, maar ze zullen tijdens hun optredens ook uit hun oude repertoire putten door klassieke nederpophits als België, Vriendschap en Gijzelaar ten gehore te brengen.
In 1991 ging het succesvolle duo uit elkaar na meningsverschillen tussen de twee zangers, maar in 2001 gaven ze weer twee reünieconcerten in de Heineken Music Hall in Amsterdam.

Gekkenwerk

Het nieuwe album met de titel Gekkenwerk komt volgende maand uit. Het duo wil de cd gratis beschikbaar stellen op internet. "Het is niet meer rendabel een cd uit te brengen", beweert een woordvoerster.

Door activiteiten rondom het album, waaronder een benefietconcert volgend jaar, wil Het Goede Doel geld ophalen voor een goed doel: het ondersteunen van computertoepassingen op middelbare scholen in sub-Sahara Afrika.


Liefs Lenny.

PS
Mies, die satelliet, werkt die ook uit Peking?

1 opmerking:

MIES B zei

Lieve Lenny,

De satelliet is de lucht in. Het kan nog enige tijd duren voordat we "global" gaan.

Het hangt allemaal af van subsidies. Eerst heb ik het "fonds voor oud diva's" aangeschreven maar die gaven geen reactie. Het "Koningin Juliana Fonds" lijkt ook niet mee te willen werken. Ik begrijp het niet. Vroeger had ik een goede band met onze ex-vorstin?

In ieder geval gebruik ik nu mijn eigen financiele middelen om uitzendingen mogelijk te maken in Nederland en Zuid-Afrika.

Ik hoop dat jij nog een potje weet te vinden zodat we van de zomer het programma "Live In Peking" kunnen maken.

Groet,
Mies B.