dinsdag 25 maart 2008

DRAMA op het O-V-GALA

Lieve mensen (à la Mies),

Wat een drama zo vlak voor het einde van een overigens fantastisch gala. Wat er precies gebeurd is is nog niet duidelijk.
We zullen het van Mies zelf moeten horen als ze weer helemaal bij is. Ik sprak haar nog even snel toen ze al in de ambulance lag. Ze maakte een erg verwarde en vermoeide indruk en bleef maar herhalen "het GALA, het GALA...." Van wat ik er van begreep wilde ze persé dat het laatste half uurtje ook nog afgemaakt zou worden.

Daarop heb ik de onthulling van het 'Oud-Vedettten-Monument' op me genomen:

Daarmee kwam het GALA ten einde.

De ruim 300 hazen en konijnen zijn door Hans Klok meegenomen voor zijn show. Er sneuvelen er altijd wel een paar per show dus nu kan hij weer even vooruit. Ik hoop maar niet dat hij, om ruimte vrij te maken, Ria B. uit haar hok heeft gelaten en dat Ria toen Mies te lijf is gegaan!

Flappie, onze bruine haas, zat er overigens niet tussen. Ik krijg zo'n donkerbruin vermoeden dat er iets ergs aan de hand is. Ik heb de aanwezige politie al ingeschakeld...

Lenny

PS
Mies, TOI TOI TOI. 40 rode rozen zijn onderweg.

1 opmerking:

MIES B zei

Lieve Lenny,

Bedankt voor alle goede zorgen tijdens het OV Paasgala. Zonder jou was de show niet door gegaan. Jij als oude-show-girl weet wat ze bedoelen met: "the show must go on". Het is niet zomaar een zinnetje. Nee, het is een levensmotto!

Met mij gaat het niet al te goed. Ik ben herstellende van mijn beenletsel en kreeg ook nog een dreigbrief te verwerken. Wat een klap!

Hoop je snel weer te spreken.
Groet,
Mies B.

nb: Ik begin doorlig-plekken te krijgen in mijn ziekhuisbed. Weet jij daar iets voor?