dinsdag 18 maart 2008

Peking, 12 points!!

Beste visite,

PEKING GAAT DOOR!! Na dagenlang keihard onderhandelen leek mijn optreden eerst niet door te gaan. Toen daarop onlusten uitbraken in Tibet kozen de Chinezen toch maar pekingeendeieren voor hun geld en gaven toe aan mijn harde ijs: géén stapelbedden!! (geleerd van Lous...)
De rellen zijn denk ik in gang gezet door een grote fan van mij, de Damai Lala. Eens kijken of ik een vrijkaartje voor hem kan regelen.


Foto ANP. Onrust in Tibet nav 'niet optreden' van de Troubadour.


Lous, zo moet het er bij jullie ook uitgezien hebben toen Martine van bil trok.
Ik ben de mogelijkheid aan het bekijken of hier ook een reality show van te maken is. Elke halve beroemdheid heeft er tegenwoordig 1 dus waarom niet? Met wellicht een speciale olympische aflevering van 'wie van de 3?' met mijn vriendin Lous (raden welke van de 3 medailles de gouden is). Natuurlijk moet ook het olympisch dorp nog geopend worden en daar wil ik dan Mies (B.) voor vingeraandepolzen.

Meiden, wat denken jullie er van?
Ik ga gauw verder met mijn cursus 'chinees voor beginners', zowaar van Anneke gekregen in een gulle bui. Onderaan mijn pagina zodat jullie mee kunnen leren.

, Lenny

1 opmerking:

MIES B zei

Lieve Lenny,

Natuurlijk wil ik het dorp openen. Het zou een hele eer zijn. Natuurlijk heb ik ervaring ermee maar ieder dorp is bijzonder.

Even een vraagje:
Zijn de consumptie bonnen inbegrepen bij mijn toelage of moet ik zelf voor een lunch-pakketje zorgen?

Groet Mies B.

nb: Heb je de uitnodiging al binnen voor het oud-vedetten paas gala? Ik heb je op de lijst gezet. Neem je gitaar mee. Dat geeft weer een extra show element!